Winnaars Yuki Awards voor accountants

Ge-Fibo sleept award 'Operational Excellence' in de wacht

Antwerpen – 7 juni 2019 – Op donderdagavond vonden voor de vierde keer de jaarlijkse Yuki Awards plaats. Een uitreiking die bedoeld is om accountancykantoren te belonen die zich onderscheiden in de categorieën Operational Excellence, Fast Growing, Customer Intimacy en Product Leadership.

De Yuki Awards werden op donderdagavond in een charmante kerk in hartje Antwerpen uitgereikt ter gelegenheid van de Yuki Partnerdag. De winnaars kregen een trofee en ook een marketing cheque ter waarde van € 1.000, deze werd overhandigd door Ellen Sano, Managing Director van Yuki. De winnaars van de Operational Excellence Award kregen als hoofdprijs een marketing cheque ter waarde van €2.000 en een reis naar Barcelona.

D​it zijn de winnaars

Ge-Fibo uit Brasschaat ging dit jaar met de hoofdprijs lopen in de categorie 'Operational Excellence'. Deze award beloont het kantoor met de meest uitmuntende prestatie op alle vlakken: van klantentevredenheid, snelheid van verwerken, tot herkenning en automatisering.

Tudors uit Brugge is dan weer de snelste groeier dit jaar. Het kantoor zette het grootste aantal dossiers afgelopen periode op Yuki.

HB Accountants uit Turnhout rijft de trofee voor 'Customer Intimacy' binnen. Deze trofee zet het kantoor met de grootste klantentevredenheid in de kijker.

Cobofisk uit Aalter en Gent wint de award voor 'Product Leadership'. Dit is de award voor het kantoor dat uitblinkt in de maximalisatie van de automatisatiegraad.

L​ast but not least: dit jaar was er ook een extra surprise award, de SpotLight Award en die ging dit jaar naar Olivier Guillaume (Lieutenant Guillaume). De SpotLight Award is voor het bedrijf dat het best heeft gepresteerd op het vlak van marketing.

Annelies Appeltans (Meekers) en Jevgeniy Kulchinov (Bofidi) werden bekroond tot Miss & Mister Yuki. Als gedreven accountants die met Yuki werken, zijn zij de echte ambassadeurs van digitalisatie. Miss & Mister Yuki winnen een reis naar Barcelona.

Yuki Awards

De Yuki Awards vinden plaats om de huidige gebruikers van slimme boekhoudsoftware te stimuleren om hun job gemakkelijker en interessanter te maken. Zo kan de community rondom Yuki blijven groeien.

"D​e drijfveer bij uitstek van Yuki is om het leven van accountants en hun ondernemers makkelijker te maken en hen vlotter en efficiënter te laten samenwerken. Zien hoe onze partners groeien en steeds verder streven naar innovatie en excellente dienstverlening, is voor ons de grootste beloning", zegt managing director Ellen Sano