Winnaars Yuki Awards voor accountants en ondernemers

Cobofisk uit Aalter sleept award 'Operational Excellence' in de wacht

Antwerpen -  14 februari 2020 – Op donderdagavond vonden voor de vijfde keer de jaarlijkse Yuki Awards plaats. De awards belonen accountancykantoren die zich onderscheiden in de categorieën Operational Excellence, Fast Growing, Customer Intimacy en Product Leadership.

De Yuki Awards werden op donderdagavond in Den Oven in Boom uitgereikt ter ere van het Yuki Gala. Bert Kruismans (zelf een Yuki-klant) leidde ‘The Late Night Show’ in goede banen. De winnaars kregen een trofee en een marketingbudget ter waarde van € 1.000 van Ellen Sano, Managing Director van Yuki.

De winnaars in de categorie Operational Excellence kregen als hoofdprijs een marketingbudget ter waarde van €2.000 en een reis naar Barcelona.

D​it zijn de winnaars

Dit jaar werden ook de ondernemers betrokken bij de Yuki Awards. Zij konden hun accountant verkiezen tot ‘De beste accountant’. Deze accountant kon dan meedingen naar de hoofdprijs ‘Operational Excellence’. Enkele duizenden ondernemers gingen hier gretig op in.

Cobofisk uit Aalter ging dit jaar met de hoofdprijs lopen in de categorie 'Operational Excellence'. Deze award beloont het kantoor met de meest uitmuntende prestatie op alle vlakken: van klantentevredenheid, snelheid van verwerken, tot herkenning en automatisering.

Digitax is dan weer de snelste groeier dit jaar. Het kantoor zette het grootste aantal dossiers afgelopen periode op Yuki.

B2B Tax Advisors uit Turnhout rijft de trofee voor 'Customer Intimacy' binnen. Deze trofee zet het kantoor met de grootste klantentevredenheid in de kijker.

Groep Anthonissen wint de award voor 'Product Leadership'. Dit is de award voor het kantoor dat uitblinkt in de maximalisatie van de automatisatiegraad.

Ellen Schmit (ORF) en Yannick Vanvoorden (Cynex) werden bekroond tot Miss & Mister Yuki. Als gedreven accountants die met Yuki werken, zijn zij de echte ambassadeurs van digitalisatie. Miss & Mister Yuki winnen een reis naar Barcelona.

Yuki Awards

De Yuki Awards vinden plaats om de huidige gebruikers van slimme boekhoudsoftware te stimuleren om hun job gemakkelijker en interessanter te maken. Zo kan de community rondom Yuki blijven groeien.

"D​e drijfveer bij uitstek van Yuki is om het leven van accountants en hun ondernemers makkelijker te maken en hen vlotter en efficiënter te laten samenwerken. Zien hoe onze partners groeien en steeds verder streven naar innovatie en excellente dienstverlening, is voor ons de grootste beloning", zegt Managing Director Ellen Sano.