Yuki Awards voor accountants en boekhouders: dit zijn de winnaars

Cardon en Partners haalt felbegeerde 'Operational Excellence'-award binnen

Antwerpen - 28 september 2018 - Y​uki reikte dit jaar voor de derde keer awards uit aan boekhoud- en accountancykantoren die uitblinken in de categorieën operational excellence, fast growing, customer intimacy en product leadership.

De awards werden op donderdagavond uitgereikt ter gelegenheid van de Yuki Partner Day 2018 in Schelle. De laureaten kregen een trofee en een marketingcheque van € 1 000 uit handen van Ellen Sano, managing director van Yuki.

D​it zijn de winnaars

Cardon en Partners uit Sint-Gillis-Waas ging dit jaar met de hoofdvogel lopen in de categorie 'Operational Excellence'. Deze award beloont het kantoor  dat de meest uitmuntende prestatie heeft neergezet op vlak van klantentevredenheid, snelheid van verwerken en herkenning.

C​obofisk uit Aalter is dan weer de snelste groeier dit jaar. Het kantoor verwerkte op korte tijd het meeste dossiers.

a​-count, met kantoren in Gent, Kortrijk en Deinze rijft de trofee voor 'Customer Intimacy' binnen. Deze trofee zet het kantoor in de bloemetjes met de grootste klantentevredenheid.

L​ast but not least: Groep Anthonissen met kantoren in heel Vlaanderen wint de award voor 'Product Leadership'. Groep Anthonissen excelleert in het maximaliseren van de automatisatiegraad.

T​ot slot werden ook Jean-Michel Cattiez (Cogitax) en Delphine Vanhove (Groep Anthonissen) verkozen tot Mister & Miss Yuki. Zij werken als accountants met Yuki en zijn de ambassadeurs van digitalisatie. De winnaars hebben een reis naar Barcelona cadeau gekregen.

"D​e drijfveer bij uitstek van Yuki is om het leven van boekhouders, accountants en ondernemers makkelijker te maken en vlotter en efficiënter te laten samenwerken. Zien hoe onze partners groeien en steeds verder streven naar innovatie en excellente dienstverlening, is voor ons de grootste beloning", zegt managing director Ellen Sano.

O​p naar Yuki Moves op 25 oktober

2​5 oktober staat met stip genoteerd in de Yuki-agenda. Dan vindt voor het eerst Yuki Moves plaats in de Docks Dome in Brussel. Yuki Moves brengt honderden ondernemers en accountants samen met interessante en disruptieve softwarebedrijven tijdens een event vol keynote speeches, debat en pitches.